«فرادانه» بیش از 60 درصد خوراک آبزیان کشور را تامین می‌کند

حضور شرکت فرادانه در نمایشگاه صنایع شیلاتی ایران و جشنواره برگزیده های صنعت شیلات (IRANFEX)، بوشهر ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی رضوی مدیر بهره‌برداری گروه صنعتی «فرادانه» صبح امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی صنایع شیلات ایران که در بندر بوشهر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فرادانه بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان در خاورمیانه و بزرگترین زنجیره ارزش تامین پروتئین آبزیان است؛ باتوجه به اینکه زمینه اصلی فعالیت ما تولید خوراک آبزیان است، مواد اولیه مصرفی خود را به صورت خودکفا تامین می‌کنیم.

مدیر بهره‌برداری گروه صنعتی فرادانه افزود: پیش از این گستره تولیدی در زمینه تولید خوراک آبزیانی همچون میگو، ماهی قزل‌آلا و ماهیان گرمایی بوده اما اخیرا در حوزه تولید خوراک ماهیان دریایی، خاویاری و زینتی نیز ورود کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه گروه صنعتی فرادانه، بیشترین سهم فروش خوراک آبزیان در استان بوشهر را دارد، اعلام داشت: بیش از 60 درصد از کل تولید خوراک آبزیان کشور به ویژه میگو توسط فرادانه انجام می‌شود. امسال 50 هزارتن تولید خوراک آبزیان را داشته‌ایم و عمده فروش در استان بوشهر انجام شده‌است.

مهدی رضوی ابراز داشت: در یک‌سال اخیر این شرکت هفت هزار تن صادرات ماهی کپور و سه هزار و ۲۰۰ تن صادرات قزل‌آلا داشته‌ است؛ امسال کل صادرات محصولات فرادانه بالغ بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن بوده‌است.

وی گفت: از جمله افتخارات گروه صنعتی فرادانه، کسب عناوین واحد نمونه تحقیق و توسعه استانی در سال ۱۴۰۰، واحد نمونه کشوری صنایع تبدیلی در سال ۱۳۹۶، واحد نمونه تحقیق و توسعه کشوری در سال ۱۳۹۷ و واحد نمونه دامپزشکی کشور در سال ۱۳۹۷ است.

مهدی رضوی بیان داشت: این مجموعه عنوان صادر کننده نمونه استانی در سال ۱۳۹۹، واحد نمونه صنعتی کشور در سال ۱۳۹۹، نشان بهترین کارآفرین کشوری در سال ۱۳۹۵ و ده‌ها عنوان برتر ملی و استانی را از آن خود کرده‌است.

دریافت خبر از خبرگزاری فارس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *