مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری: «فرادانه» حتی یک روز مطالبات معوق کارگری ندارد

11 اردیبهشت جشن روز کارگر فرادانه

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری: «فرادانه» حتی یک روز مطالبات معوق کارگری ندارد

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در مراسم تجلیل از کارگران شرکت فرادانه گفت: یکی از شرکت‌هایی که تا امروز حتی یک روز مطالبات معوق کارگری در حوزه سازمان تامین اجتماعی ندارد، فرادانه است.

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری: «فرادانه» حتی یک روز مطالبات معوق کارگری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، همزمان با ۱۱ اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر، شرکت «فرادانه» با برگزاری مراسمی از کارگران نمونه خود در واحد بهره‌برداری این شرکت تجلیل کرد.

این مراسم با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی، رئیس خانه صنعت استان و مدیران و سهامداران فرادانه برگزار شد.

امین مالکی، مدیر منابع انسانی و روابط عمومی شرکت فرادانه در ابتدای مراسم از دید باز و مثبت مدیریت هلدینگ فرادانه در راستای توسعه فعالیت‌های این مجموعه صنعتی و تبدیل آن به اولین و تنها زنجیره آبزی‌پروری کشور تقدیر کرد و گفت: جامعه کارگری و کارمندی شرکت فرادانه با ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی مستقیم و ۶ هزار نیروی غیرمستقیم، فرادانه را به این سطح رسانده است.

وی اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره فرادانه با تکیه بر پرسنل پرتلاش در طول ۱۳ سال گذشته زندگی خود را پای کار تولید و کار شبانه‌روزی آوردند تا امروز فرادانه در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.

مالکی اضافه کرد: به مناسبت روز کارگر پاداش نقدی و همچنین بسته مواد غذایی به کارگران این مجموعه اعطا می‌شود.

دست تک تک کارگران را می‌بوسم

در ادامه مراسم فرود یداللهی، مدیرعامل هلدینگ فرادانه ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: به عنوان عضوی کوچک و یکی از خدمت‌گزاران عرصه تولید و صنعت خود را مدیون پرسنل شریف، متعهد و پرتلاش فرادانه می‌دانم و دست یکایک آن‌ها را می‌بوسم.

عبدالله مختاری، مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه همه ما مدیون قشر زحمتکش کارگر هستیم، گفت: سازمان تامین اجتماعی با همراهی دولت مردمی سیزدهم و به واسطه تعامل با شرکای اجتماعی خود همیشه در کنار کارگران و کارفرمایان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تلاش ما نهایت همکاری با بیمه‌شدگان است، افزود: ارتقای سامانه خدمات الکترونیک یکی از همین تلاش‌هاست که در یکی دو سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همکاران ما از طریق سامانه غیرحضوری ۱۴۲۰ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات کارفرمایان و بیمه‌شدگان هستند.

«فرادانه» حتی یک روز مطالبات معوق کارگری ندارد

مختاری مدیران مجموعه فرادانه را از بهترین کارفرمایان استان دانست و خاطرنشان کرد: یکی از شرکت‌هایی که تا امروز حتی یک روز مطالبات معوق کارگری در حوزه سازمان تامین اجتماعی ندارد، شرکت فرادانه است.

وی در پایان بر ضرورت توجه به ایمنی محیط کار تاکید کرد و افزود: امیدواریم در محیط‌های کاری شاهد هیچ حادثه‌ای نباشیم.

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک هفته کار و کارگر از مدیران و سهامداران هلدینگ فرادانه برای تلاش در راستای ارتقای نظام اقتصادی استان و همت کارکنان ساعی این مجموعه تشکر کرد.

 

 

 

لینک خبر در خبرگذاری فارس

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *