انتخاب شرکت فرادانه به عنوان واحد نمونه ملی صنایع تبدیلی و تکمیلی شیلاتی سال ۹۶

مراسم سی و دومین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی و کشاورزان نمونه در زیربخش‌های مختلف بخش کشاورزی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزارشد.

در این مراسم، که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، برگزارشد ۱۵۳ نفر نمونه بخش کشاورزی به دلیل رعایت شاخص‌های و معیارهای مورد نظر انتخاب و معرفی شدند که شرکت فرادانه به عنوان واحد نمونه ملی صنایع تبدیلی و تکمیلی شیلاتی انتخاب گردید.

در این مراسم، آیت‌ا… عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی فعل الهی است و کسانی که به حرفه کشاورزی روی آورده‌اند، باید این نعمت الهی را مغتنم دانسته و با اخلاص در این راه تلاش کنند.

همچنین دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در این مراسم، بر هدفگذاری درست در همه عرصه‌های بخش کشاورزی برای رسیدن به تولید پایدار تاکید کرد و گفت: رسالت بزرگ بخش کشاورزی در گذشته تامین غذا و جلوگیری از فقر از طریق تولید غذا بود اما امروزه تولید با کیفیت بالا و حفاظت بهتر از عرصه‌های تولید (تولید پایدار)، دو رسالت بزرگ بخش کشاورزی است.

معاون وزیر اذعان داشت: حدود ۱۵۰ رشته در بخش کشاورزی کشور موجود است که کشور ما در بیشتر عرصه‌های کشاورزی حتی در دنیا برتر است.

گفتنی است؛ در این مراسم، با حضور وزیر و معاونان وزارت جهاد کشاورزی، از نمونه‌های بخش کشاورزی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.